NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE
OPIS PREDMETA
Ciljevi predmeta
Upoznati studenta s konceptom klasa i objekata. Skrenuti pažnju studentima na intelektualni proces apstrakcije, kojim se zanemaruju irelevantna svojstva stvarnih objekata, kako bi mogli biti opisani kroz računalne objekte.
Student mora moći kreirati klasu u programskom jeziku C++ odnosno C# koja na adekvatan način opisuje objekt iz stvarnog svijeta. Kreirati i kompleksniji model, pri čemu studentu treba pokazati osnovne koncepte objektnoorijentiranog programiranja: ugnježđivanje, nasljeđivanje i polimorfizam. U konačnici student mora moći samostalno kreirati jednostavan OO model neke pojave iz stvarnog svijeta.
Naznačiti studentu i objektno –orijentirane aspekte PHP-a s kojima će se susretati kasnije tijekom studija.
Očekivani ishodi učenja
- Osmisliti rješenje zadanog problema prema okvirnoj specifikaciji te ga implementirati koristeći klase i objekte.
- Primijeniti princip nasljeđivanja u programskom jeziku.
- Utvrditi postojanje potrebe za polimorfnim rješenjem problema te ga implementirati.
- Predvidjeti mogućnost pojave iznimki te ih obraditi.
- Implementirati i primijeniti generičke strukture u programskom jeziku.
- Implementirati dio programskog rješenja korištenjem „Izdavač-Pretplatnik“ programskog obrasca.
- Organizirati zahtjeve za jednostavan softverski sustav prema željenoj specifikaciji koristeći osnove objektno orijentirane paradigme.
- Razviti jednostavnu objektno orijentiranu aplikaciju prema izrađenoj specifikaciji.
- Testirati aplikaciju s posebnim naglaskom na komunikaciju odnosno razmjenu podataka između objekata.